دلم هوای درد و دل دارد

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

دلم هوای درد و دل دارد

امشب که دلم هوای درد و دل دارد...همه مرا به حالم رها کرده اند

نمیدانم به چه کسی بد کرده ام...که این طور مرا ویران کرده اند

در اطرافم دوستان زیادی داشتم اما چرا مرا تنها گذاشته اند

نمیدانم...

نمیدانم...

در این دنیا هیچکس به حال من نمی گرید...

این همه دوست پس کجا هستند که کباده دوستی میزدند؟

دوستی نیست بگوید  که چرا ویرانی از دنیا...

دوستی نیست بگوید که چرا بیزاری از دنیا...

در این دنیا هیچکس به حال من نمی گرید...

دوستان با وفایم بی وفا شده اند

تنهایم گذاشته اند

پس بگذارید تنها بمانم

مرهم درد من فقط تنهاییست

فک کنم در این دنیا فقط تنهایی حال مرا درک میکند

به تازگی تنها دوست من تنهایی است...

تنهایی همان غم من است...

 

آخرین تنها



نظرات شما عزیزان:

lovelorn
ساعت10:06---21 فروردين 1390
غروب بارانی غروبی سرد می بینم ، سکوتی زرد ، بارانی تو را با مهر می خوانم ، مرا با قهر می رانی به آهی دودمانم را ، به دل محبوس می داری نمی دانی که می دانم ، تو هم در عشق زندانی نگاهت را نمی دزدی ، صدایت هم نمی آید تو در بزم حضور این قفسها ، مات می مانی به فالِ کولیِ هستی ، به جان میثاق می بستی که با هرطالع شومی ،گرفتی سور، مهمانی
ز احساسم پلی سازم ، برای با تو بودن ها به طوفان سیاهی ، خط کشانیدی به ویرانی چگونه باورت دارم ، فروغ ماه را دیدی کنون با شمع خاموشی ، کنی نجوات پنهانی چرا باران نمی باری ، بر این آتشگه سینه تو هم بر عهد و پیمانی که نیما را بسوزانی


lovelorn
ساعت21:03---19 فروردين 1390
عشق گناهي است كه آدمي را از همه گناهان پاك مي كند. عاشق يعني آن كه دل در گرو خوبي و زيبايي و حقيقت بسته در معبد عالم نيت كرده است كه در خدمت اين سه فرشته باشد
داداش كم پيدايي
فراموشم كردي


عاطفه
ساعت17:07---19 فروردين 1390
سلام...هوم جالب بود...همین جوری خوبه...من اینجور نوشته ها رو بیشتر دوست دارم...راستی چرا اینقدر زود زود اپ میکنی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 19 فروردين 1390برچسب:,ساعت 9:46 قبل از ظهر توسط آخرین تنها |